صفحه اصلی / درباره ما / اهداف و ارزیابی ها

اهداف و ارزیابی ها

در جهان مدرن به فکر بهره وری کسب و کار شما هستیم

بهره وری کسب و کار شما هدف مجموعه ماست

در شرکت بازرگانی پنجه ای – ما راه‌حل‌ها و مدیریت زنجیره تأمین را روزانه برای چند صد شرکت ارائه می‌دهیم و مدیریت می‌کنیم – از کسب‌وکارهای خانوادگی کوچک تا شرکت‌های بزرگ جهانی.

ما ارتباط دسترسی گسترده جهانی داریم، اما حضور ما نزدیک به مشتریان ماست.  بیش از 450 کارمند در بیش از 12 کشور با عشق و اشتیاق به کار می‌پردازند تا تجربیات مشتری عالی و خدمات با کیفیت بالا ارائه دهند.

ما معتقدیم که تجارت جهانی به رفاه جهانی می انجامد.

هدف ما

حفظ جریان‌های زنجیره تأمین در جهانی تغییر محور

ما نقش خود را به عنوان بخشی از زیرساخت مهم که تجارت جهانی را رهبری می‌کند و به عنوان یک عامل کلیدی برای رشد پایداری تمامی همکاران ما، از جمله مشتریان، سهامداران و جوامع درمقیاس گسترده تأیید می‌کنیم.

ما تجارت خود را با محوریت اخلاق، احترام به فرهنگ‌های مختلف و اراده و حقوق افراد انجام می‌دهیم. ما به سرمایه گذاری بخش عظیمی از ثروت در جوامع  که در آن‌ها فعالیت می‌کنیم و همچنین کاهش اثرات منفی محیط زیستی اعتقاد داریم.

ما از فناوری و دیجیتالی‌سازی بهره می‌بریم. فرایند کارهای ما همانند  دیجیتالی شده است و سیستم‌های IT ما با مشتریان و تامین‌کنندگان به طور تنگاتنگی هماهنگ شده‌اند. در یک دنیای پر از تغییر، امکان این را فراهم می‌کند که ما به صورت مداوم زنجیره تأمین مشتریان خود را بهینه‌سازی کنیم و جریان کاری کارمندانمان را پشتیبانی کنیم.

چشم‌انداز ما

رشد پایدار ;

ما به مشتریان خود در رشد آن ها کمک می‌کنیم تا زنجیره تأمین آن‌ها پایدار باقی بماند. ما راه‌حل‌های کارآمدی را برای تمام کسب‌وکارها با تمرکز بر روی قابلیت اعتماد، تأثیر زیست‌ محیطی و هزینه ایجاد می‌کنیم – بدون توجه به صنعت و گستردگی آن‌ها.

ما فرصت‌های رشد برابری را برای همه کارمندان ارائه می‌دهیم. ساختار مجموعه ما را افراد موفق تشکیل می دهند، بنابراین هر چه بیشتر محیط‌های کاری سالم و ایمن – و همچنین فرصت‌های رشد قوی – ارائه دهیم، فرصت ما برای دستیابی به اهداف جسورانه خود بیشتر خواهد شد.

ما به رشد جوامع کمک می‌کنیم. ما کسب‌وکار خود را با اخلاقیات انجام می‌دهیم، با احترام به فرهنگ‌های مختلف و کرامت انسانی و حقوق افراد در تمام کشورها.

ما ارزش سهامداران را افزایش می‌دهیم. می‌خواهیم به عنوان یکی از پیشروهای تأمین جهانی باشیم و نیازهای مشتریان برای خدمات واردات و صادرات را برآورده کنیم. ما به رشد گسترده – از طریق رشد آلی و از طریق ساختار ها – هدف گذاری می‌کنیم تا به عنوان یکی از سودآورترین شرکت‌ها در صنعت خود شناخته شویم.

ماموریت ما

برتری عملیاتی ;

تجارت جهانی به رفاه جهانی می انجامد!

با تمرکز مداوم بر شفافیت، بهره‌وری و قابلیت مقیاس‌پذیری، ما جریان‌های تجاری جهانی کارآمدتری را برای تمام کسب‌وکارها ایجاد می‌کنیم.

ما زیرساخت‌های فیزیکی و دیجیتال را طراحی می‌کنیم تا سطوح خدمات بالا و جریان‌های کاری کارآمد را پشتیبانی کنند.

برتری عملیاتی همراه با پایداری است. یک زنجیره تأمین خوب نیز یک زنجیره تأمین پایدار تر و قابل اعتماد تر است.

ما عملگرا هستیم, افرادی که کارها را انجام می‌دهند. ما مسئولیت می‌پذیریم و اقدام می‌کنیم. ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین راهکارهای منطقی‌تری برای چالش‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شویم، پیدا کنیم.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید