صفحه اصلی / مجله تجارت

چرا هر کسب و کار نیاز به داشتن یک وبسایت دارد؟

چرا هر کسب و کار نیاز به داشتن یک وبسایت دارد؟

حضور آنلاین یک کسب و کار، بدون توجه به صنعتی که در آن فعالیت می‌کند، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت آن داشته باشد. در این دوران، برخی از کسب و کارها هنوز درک نکرده‌اند که اکثر مشتریانشان قبل از خرید به وبسایتشان سر می‌زنند.

حضور قوی آنلاین، به خصوص داشتن یک وبسایت، می‌تواند تعیین کننده در تولید درآمد بیشتر باشد. بله، کیفیت سایت شما تأثیری در نتایج دارد، اما هدف این مقاله برای تأکید بر اهمیت اطمینان حاصل کردن از وجود یک سایت است.

من به بسیاری از شرکت‌ها با اندازه‌ها و مقیاس‌های مختلف کمک کرده‌ام تا حضور دیجیتال خود را ایجاد کنند. در برخی موارد، سازمان‌ها نگران ورود به فضای آنلاین هستند، زیرا احساس می‌کنند در زمینه فناوری کافی تجربه ندارند و نمی‌دانند چگونه مدیریت یک وبسایت را انجام دهند. گاهی اوقات، شرکت‌ها نگران هزینه می‌باشند.

 

 

خبر خوب این است که حضور آنلاین کسب و کار شما یک راه حل کاربردی در جذب مشتری است , اگر هنوز قانع نشده اید، در ادامه مهمترین دلایل برای اهمیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار شما آورده شده است:

اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود یک سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان شماست. احتمالاً تعدادی از ارائه‌دهندگان خدمات مشابهی به شما وجود دارند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید  از دیگران متمایز شوید، داشتن یک وبسایت است که ظاهر خوبی داشته باشد و به وضوح اطلاعات با کیفیتی را به مشتریانتان ارائه دهد.

بدون وجود سایت، ممکن است مردم شک و تردیدی درباره صحت واقعیت کسب و کار شما داشته باشند. داشتن یک سایت، فرصتی است برای ایجاد تأثیر مثبت در ابتدایی‌ترین ارتباط با مخاطبان و  آرامش دادن به آنها در رابطه با اینکه شما کسب و کار واقعی هستید.

برند

نمایش برند خود به مخاطبان  یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.نشان دادن هویت کاری شما،ارزش‌های کاری شما و آنچه که برای آن ایستاده‌اید، احتمال خرید مشتریان از شما را افزایش می‌دهید.

نمایان ساختن برند همچنین می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز سازد. بدون وبسایت، بسیار دشوار است این کار را انجام دهید زیرا مردم نمی‌توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد درباره کسب و کار شما را پیدا کنند.

سرنخ فروش

یکی از دلایل جذابیت‌برانگیز برای داشتن یک وبسایت برای کسب و کار شما، افزایش سرنخ فروش است.

با  حضور آنلاین کسب کار شما  افرادی که علاقه‌مند به محصول یا خدمات شما شده و می‌خواهند بیشتر درباره آن بدانند، از طریق اطلاعات موجود در وبسایت شما راهی برای تماس با شما خواهند داشت که به شما فرصت افزایش فروش می‌دهد. با اینکه سایت‌ها هزینه‌ای دارند، اما وقتی به درستی استفاده شوند، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

ترافیک طبیعی

هنگامی که شما در فضای آنلاین حضور داشته و یک وبسایت بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو دارید، احتمال ظاهر شدن وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد. این بدان معناست که وقتی مردم در جستجوی محصول یا خدماتی هستند، احتمال ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجو وجود دارد. این به شما امکان می‌دهد تا بازدید کسب و کار خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

صرفه‌جویی در زمان + خدمات مشتری

بسیاری از کسب و کارها تماس‌هایی از افراد علاقه‌مند یا مشتریان فعلی دریافت می‌کنند که سوالات ساده‌ای در مورد مکان و ساعات کاری می‌پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می‌شود. تماس‌ها همچنین ممکن است کارکنان شما را از تمرکز بر روی بخش‌های مهم‌تر کسب و کارتان منحرف کند. یک وبسایت می‌تواند این تماس‌ها را کاهش داده و به بهبود بهره‌وری داخلی کمک کند. در عین حال، به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات مفید را بدون نیاز به تماس تلفنی پیدا کنند که در نهایت تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌ها

از آنجایی که وبسایت شما همواره در دسترس است، امکان انتشار به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌ها برای مشتریانتان به سادگی وجود دارد. این  راهی است برای نگه‌داشتن آنها در جریان هر چیزی است که شما در حال انجام آن هستید. وقتی چیزی برای آنها واقعاً مهم است، احتمال اینکه بتوانید به آنها محصول یا خدمات بیشتری فروش کنید، افزایش می‌یابد.

بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخ های فروش و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً می‌خواهید ترافیک را به یک وبسایت یا صفحه فروش هدایت کنید. برای انجام این کار به طور موثر، از ترافیک گذشته که به وبسایت شما مراجعه کرده استفاده کنید تا بتوانید مشتریان متأهل و متعهدتری را هدف قرار داده و بهترین بازگشت سرمایه را از هزینه تبلیغات خود بدست آورید. این چیزی است که نمی‌توان آن را به صورت برگشتی تنظیم کرد، بنابراین بهتر است به محض شروع کسب و کار خود، وبسایت خود را راه‌اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر قصد اجرای تبلیغات ندارید.

وبسایت‌ها امروزه برای کسب و کارها ضروری شده‌اند. به شدت توصیه می‌شود اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید، یک وبسایت ایجاد کنید. شما می‌توانید آن را در طول زمان بهبود بخشید، اما کلید موفقیت آغاز است.

وبسایت , کسب و کار آنلاین

 

برای خواندن مطالب بیشتر در مجله تجارت عضو شوید

برای دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید